Soru - Cevap

ela aydın - Sordu!

merhaba bilen birisi cevap verirse minnettar kalırım ben adalet 2 sınıfım diyelim ki ortalamam 2 üzerindedir ama ingilizceden kalsam yani hem ingilizce bir hem ingilizce iki ozaman mezun olamıyormuyum veya oluyormuyum lutfen cevap verirseniz sevinirim

Kerem guzel - 7 Gün önce. Cevap verdi.

Mezun olamiyorsunuz. Tabiki de dersiniz DD veya DC değil ise. Bunun yanı sıra tek ders sınavı da mevcut. Her iki dersin sınavına da girebilirsiniz geçerli puan almanız durumunda mezun olabilirsiniz

isimsiz - 7 Gün önce. Cevap verdi.

Olamıyorsun ! Ortalamanı 2 nin üzerin de tutarsan İngilizceleri DD en az 35 yapman lazım notunu ortalamayla geçebilirsin.

Mine - 7 Gün önce. Cevap verdi.

Notunuz ff ise kalırsınız. Tek ders sınavında en fazla üç ders verip başarılı olursanız mezun olursunuz. Tek ders sınavı temmuzda.

İSMAİL GÜL - 7 Gün önce. Cevap verdi.

OLAMAZSANIZ O DERSLERİ VERMEK ZORUNDASINIZ

mustafa - 7 Gün önce. Cevap verdi.

dersi vermek zorundasın yoksa mezun olamazsın

fghht - 7 Gün önce. Cevap verdi.

Mezun olamazsin vermen lazim

enise - 7 Gün önce. Cevap verdi.

eğer ki ingilizcelerden ff yanı 35 asagı aldıysan kalıyorsun o derslerı vermeden mezun olamıyorsun ama eger kı 35 ustu aldıysan kosullu yanı sartlı gecıyorsun mezun olabılırsın yanı

Kevser - 7 Gün önce. Cevap verdi.

ikinin üstü olsa dahi ortalaman İngilizce ff olursa kalıyorsun tek dersten ff olmayacak eğerki kaldın diyelim yıl sonu tek ders sınavı var tekrar ona girip yükseltebilirsiniz Bı yıl Yen'i bir sistem başladı yıl sonu tek ders değil üç derse çıkarmışlar

Bek - 7 Gün önce. Cevap verdi.

O derslerden kalırsan zaten ortalamanın 2 ve üstü olmaz her dersin ara dönemden 35 Alsan dönem sonuda 60 Alsan her dersi geçersiniz bu aöf nin sistemi

hasan atas - 7 Gün önce. Cevap verdi.

ıngılızcenın ortalaması 33 olması lazım tek derse gırersın baska dersın yoksa FFolan dersler mezun etmez senı

Tuğrul GÖKTÜRK - 7 Gün önce. Cevap verdi.

olamazsın kardeşim en az koşullu gecer notu almalısın ingilizce 1 ve ingilizce 2 den

ugur - 7 Gün önce. Cevap verdi.

dersin FF olursa geçene kadar sınava giriyosun :)